هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درباره اسپوتیک

منظور از پارچه های ACTIVEWEAR چیست؟

پارچه های اکتیو به دلایل مختلفی باید منحصر به فرد باشند. برای نمونه، آنها معمولاً از الیاف مصنوعی ساخته شده اند که برای از بین بردن عرق و خشک نگه داشتن شما در طول تمرین طراحی شده اند. این پارچه ها همچنین به تنفس کمک می کنند تا در حین تمرین زیاد داغ نشوید. اگرچه ممکن است این پارچه‌ها مانند لباس‌های روزمره به نظر برسند، اما چیزی بیشتر از آنچه به چشم می‌آید در آنها وجود دارد! به عنوان مثال، برخی از مواد پوشاک فعال رشد باکتری ها روی لباس ها را سخت تر می کنند زیرا دارای خواص ضد میکروبی هستند که این به کاهش ایجاد بو کمک می کند (به این معنی که دیگر قطعات بدبو در کمد لباس خود نخواهید داشت!)؛ خوب است بدانید که لباس‌های فعال تکامل یافته‌اند.مواد مناسب می تواند لباس تمرینی شما را بسازد یا آن را خراب کند. پارچه ها و سبک های مختلفی در دسترس هستند، بنابراین ضروری است که بدانید چه نوع پارچه ای برای نوع فعالیت شما مفید است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، تیم اسپوتیک چند نکته دارد که ممکن است به انتخاب پارچه مناسب برای لباس تمرین بعدی شما کمک کند:

1) به فعالیت هایی که قصد دارید هنگام پوشیدن لباس اکتیو انجام دهید نگاه کنید و بر اساس آن انتخاب کنید.

2) مواد مختلف به روش های مختلف عرق را از بین می برند: پنبه رطوبت را جذب می کند در حالی که مواد مصنوعی آب را دفع می کنند.

3) به خاطر داشته باشید که پوشاک شما بر اساس حرکت مورد نیاز به چه مقدار کشش نیاز دارد.

مصطفی داودیان
کارشناس IT علاقه مند به تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *