هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درباره اسپوتیک

اهمیت کیفیت محصولات پزشکی ورزشی

پزشکی ورزشی یک رشته کاملاً تخصصی است که به پیشگیری، تشخیص و درمان آسیب ها می پردازد و از این جهت مهم است که می تواند به ما کمک کند از بروز مسائل و آسیب های جدی تر جلوگیری کنیم. اگرچه این رشته یک تخصص پزشکی نسبتاً جدید است، اما در اواخر قرن بیستم به عنوان یک رشته متمایز ظاهر شد و با تمرکز هدفمند بر نیازها و نگرانی ها برای ورزشکاران ضروری شده است چرا که متخصصان و جراحان معتبر پزشکی ورزشی می توانند تغییرات فوق العاده ای در زندگی ورزشکاران ایجاد کنند. بحث پیرامون این رشته و تخصص در حوصله این مقاله نمی گنجد اما برای بررسی اهمیت کیفیت محصولات پزشکی ورزشی همراه اسپوتیک بمانید.

بدیهی است که گرم کردن بدن، انجام نرمش و حرکات کششی قبل از آغاز تمرین و فعالیت اگر تحت نظر مربی متخصص صورت بگیرد فواید بسیار زیادی دارد و به نوبه خود از بسیاری از آسیب های ورزشی عضلانی جلوگیری خواهد کرد اما وقتی صحبت از استفاده از ابزارهای کمکی و محافظت کننده برای ورزش می شود، اولین نکته ای که به ذهن می آید کیفیت محصول خواهد بود چرا که به قول معروف هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست و نباید به دلیل هزینه کمتر، ریسک آسیب دیدگی های احتمالی را به جان خرید. ابزارهای پیشگیری کننده و حمایت کننده از بدن مانند شکم بند، زانوبند طبی، کمربند طبی، مچ بند و غیره از بدن و عضو در برابر حملات و آسیب های احتمالی، محافظت و حمایت کاملی خواهند داشت پس از بسیاری از آسیب های ورزشی با توجه به رعایت نکاتی که گفته شد و با استفاده از ابزارهای حفاظتی با کیفیت می توان پیشگیری نمود. به عنوان مثال یکی از عوامل انگیزشی در جامعه امروز و شاید دغدغه بسیاری از افراد آب کردن چربی شکم و پهلو است. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو، تعریق و سوزاندن چربی های اضافه می باشد که با بستن مستمر شکم بند لاغری همچنین داشتن یک رژیم غذایی درست می توان به این هدف رسید. طراحی این شکم بند ها به گونه ای است که با استفاده از پارچه پلاستیکی، درجه حرارت بدن را افزایش می دهد و باعث فشرده سازی چربی‌های ناحیه شکم و پهلو شده و سبب ایجاد تعریق بیشتری می گردد و کالری سوزی بیشتری صورت می گیرد. به‌ دلیل پوشانندگی کامل نواحی شکم و پهلو توسط شکم بند لاغری، چربی سوزی در این ناحیه به خوبی اتفاق می افتد و سبب کاهش وزن و تناسب اندام می گردد.

صفحه خرید محصولات محافظ مفاصل ورزشی اینجاست

همچنین احتمالاً وقتی می بینید که ورزشکاران حرفه ای یا مبتدی جوراب های بلند، ساق بند و دیگر ساپورت های پزشکی را استفاده می کنند درباره این نوع پوشش ها کنجکاو می شوید و با خود می اندیشید که آیا شما هم باید استفاده کنید؟ ساپورت های پزشکی ورزشی از پارچه های با خاصیت کشسانی متنوع با طراحی ویژه، خون رسانی و جریان لنفاوی را افزایش می دهد و می تواند به منظور افزایش عملکرد و تسریع در ریکاوری مورد استفاده قرار بگیرد. اگرچه هنوز درباره کارایی ساپورت ها، اجماع کلی در میان متخصصان وجود ندارد.

صفحه خرید محصولات محافظ مفاصل ورزشی اینجاست

می دانیم که مفصل شانه از استخوان بازو، کتف و استخوان ترقوه تشکیل می شود و این ساختار توسط جناغ سینه به تنه متصل شده است. ترقوه به عنوان یک اتصال بین اندام فوقانی و تنه محسوب می شود که البته این استخوان همواره در معرض آسیب و شکستگی بوسیله ضربه یا فشار غیرمستقیم مانند افتادن بر روی دست می باشد. از این سو توصیه اسپوتیک به ورزشکاران و ورزش دوستانی که با تحرکات و فعالیت های ورزشی همراه با تحریک و ضربه های ناگهانی سر و کار دارند استفاده کتف بند یکطرفه خواهد بود چون این محصول جهت حمایت از مفصل شانه آسیب دیده، طراحی شده است. کتف بند با حفظ گرما، درد را تسکین می دهد و همچنین روند درمان را بهبود می بخشد.

صفحه خرید محصولات محافظ مفاصل ورزشی اینجاست

مصطفی داودیان
کارشناس IT علاقه مند به تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *